Моя Білорусь. 6 серпня 2013 року. Мінськ - Бобруйськ - Мінськ.

Наш корпоративный союз banwar.org

6 серпня 2013.

Третій день нашого перебування в Білорусі ми вирішили присвятити візиту в Бобруйськ - районний центр в Могильовській області.

З ранку ми зайшли в полюбилося нам кафе'Студенческое' і поїли там. Ще я розміняв 100 євро на 1168 тисяч білоруських рублів.

На жаль, розклад поїздів було невдалим (ми приїхали на мінську Чигунку близько години дня, і найближчого паровоза потрібно було чекати дуже довго), і ми пішли на автовокзал в надії знайти щось трохи краще. На автовокзалі нас теж не порадували, зате направили на іншу сторону Привокзальної площі. Там, як виявилося, тусуються приватні маршрутні таксі.

І нам пощастило! На площі якраз стояла маршрутка Мінськ - Бобруйськ з ціною квитка 60 тисяч біл. руб. (Приблизно 223 російських рубля), відстань між Мінськом і Бобруйском - близько 150 кілометрів. Таким чином, це вигідніше нашого рейсу Єкатеринбург - Реж (вартість 165 рублів, відстань приблизно 75 кілометрів). Дешевше вийде і електричка - рейс Мінськ - Бобруйськ обійшовся б вам в серпні 2013 року в 11 білоруських тисяч (41 російський рубль), а рейс Єкатеринбург - Реж - в 88 рублів, при, нагадаю, в два рази меншій відстані.

Ми виїхали від Привокзальної площі приблизно о 14.35. Майже без пробок виїхали з Мінська (що мене здивувало і порадувало), і відразу нас зморило в сон. Було дуже жарко - більше 30 градусів тепла.

Приблизно о 16.30 водій висадив нас в місці, звідки по прямій можна дійти до Бобруйської фортеці.

А ось і залишки фортеці:

Як завжди, не обходиться без вкрай'остроумного' народної творчості:

Пожежна каланча споруди початку 19 століття

Поруч з фортецею побудована величезна хокейна'Бобруйск-Арена', куди ми і попрямували

Зайшовши всередину, ми дізналися, що зараз буде зіграний товариський хокейний матч. Ваня, як фанат будь-якого спорту, вирішив залишитися подивитися, а в мене не було ніякого бажання споглядати товариський матч білоруського хокею. Ми прикупили трішки сувенірів (зошити із зображеннями хокеїстів, значки тощо), Ванька пішов на трибуну, а я пішов розглядати славне місто Бобруйськ.

Місто красиве, просторий, чистий:

Погулявши по центру Бобруйська, я зайшов до місцевого універмагу. На першому поверсі я прикупив пару магнітів, на другому взяв білу футболку з написом'Все в Бобруйськ! '. Ще я купив карту міста. Все це вийшло у мене менше ніж на 140 білоруських тисяч (522 наших рубля.) У Бобруйську ж я вперше в Білорусі мало не потрапив під машину - переплутав напис на дорозі'школа' з зеброю і нахабно пішов по ній. Гаразд хоч, все обійшлося.

Я зустрів Ваню після хокею, і ми рушили приблизно до того місця, де нас висадив маршрутник. Там ми сіли на тролейбус номер 2, і, РАПТОМ - тут не було кондукторів. Талони на проїзд довелося купувати у водія. Ціна талона - 1900 білоруських рублів.

Нема кондукторів - зате є контролери. З нами їхали два хлопчини, які вирішили заощадити. На кінцевій зупинці - вокзалі - вони не встигли вийти, і їх'пріняла' контролерша. А штрафи за безквитковий проїзд в Білорусі великі ...

Отже, ми на вокзалі. Спочатку я думав сунутися на автовокзал, але тут ми почули, що на пероні стоїть електричка Бобруйськ - Мінськ. І ми рушили на залізничний вокзал. Ось наша електричка:

Це називається'регіональние лінії бізнес-класса', ціна квитка - 19 тисяч біл. руб., тобто 70 російських рублів. Відмінна ціна. Довелося, правда, трошки постояти в черзі за квитком, але це нічого страшного. В 20.04 поїзд від'їхав від перону. За вікном проносився Бобруйськ. Чи повернуся я сюди? Думаю так. Занадто мало я тут провів часу, мало поспілкувався з людьми.

А ось це дуже схоже на Росію:

В 20.38 поїзд зупинився на єдину зупинку (2 хвилини) в Осиповичах (приблизно в 40 кілометрах від Бобруйська в бік Мінська.) Я вийшов покурити. Вано сфоткал мене:

Вано сфоткал мене:

Шкода, що не вдалося сфоткати білоруську дівчинку, яка сиділа недалеко від нас. Дуже красива))) І читала книжку. Я навіть зловив себе на думці познайомитися з нею. Але не дійшла до цього))) До того ж на мінському пероні її зустрів хлопець.

А на цьому самому мінському пероні ми були в 22.15. Майже через годину дісталися до хостелу (метро в такий час ходить з великими інтервалами, плюс заходили в магазин.) У хостелі ми віддали господареві по 140 тисяч білоруських рублів за цю - як потім виявилося, останню в даному хостелі - ночівлю, поїли. Я познайомився з баском з Іспанії Хайме. Він родом з Памплони. Ми з ним більше висловлювалися жестами, так як я не знаю англійської мови. Виявилося, що Хайме бував в Росії, причому в досить далеких для Європи містах - Уфі, Казані, Нижньому Новгороді. Хайме близько 30 років, він працює інженером на заводі'Фольксвагена'.

Я підрахував свої витрати за три доби перебування в Білорусі. Вони склали приблизно в 1720 тисяч місцевих рублів, тобто приблизно 6430 російських рублів, з них близько 40% - вартість оренди житла. Ось так.